3. 11. 2025
Co všechno vás budování veřejného obrazu města naučí o řízení značky
Možná vás překvapíme, ale řídit značku města je daleko náročnější disciplína než řízení značky klasické firmy. Potřebujete udržovat přízeň a informovanost občanů, lákat nové občany i návštěvníky nebo zvládat krizové situace.
To všechno musíte zvládat v interakcích se všemi skupinami lidí, které si jen dovedete představit, a na tolika kanálech, do kterých by se žádná firma dobrovolně nepustila.
Martin vám na příkladu roční spolupráce na komunikační strategii Magistrátu města Brna ukáže, v čem se můžete od brand managementu města inspirovat při řízení jakékoliv jiné značky.
čas přednášky: 10:00 – 11:00
Na co se můžete těšit:
Martin Brablec
Copywriter a zakladatel Hook & Tell
Martin řídí agenturu Hook & Tell a vyniká schopností dostat se rychle k jádru problému a najít řešení, které značce pomůže získat pozornost i nové zákazníky.
Nejlépe rozumí copywritingu a obsahovém marketingu, postupně si ale vybudoval přesah do brandingu a marketingu obecně. Zkušenosti čerpá nejen ze stovek klientských spoluprací, ale i z vedení a řízení vlastní značky nebo konzultací pro startupy v CzechInvestu.
Jeho práci charakterizuje metodičnost a chuť jít do hloubky. Nespokojí se s prvním nápadem, raději zkoumá kontext, aby řešení skutečně sedělo. Baví ho odemykat potenciál značek, které se na první pohled zdají „nudné“ – protože právě tam často leží ty nejzajímavější příběhy.

