Zůstaňte v obraze

Zůstaňte v obraze

Zůstaňte v obraze

Zůstaňte v obraze

Čtěte rozhovory se speakery, zjistěte víc o obsahu přednášek i důležité aktuality ke konferenci.

Šéf marketingu Seyforu Daniel Šturm: Značku Seyfor znalo po roce dvakrát více lidí než Soliteu

Šéf marketingu Seyforu Daniel Šturm: Značku Seyfor znalo po roce dvakrát více lidí než Soliteu

Šéf marketingu Seyforu Daniel Šturm: Značku Seyfor znalo po roce dvakrát více lidí než Soliteu

March 17, 2025

March 17, 2025

Rebranding Sodexo na Pluxee: Nejprve museli přesvědčit sami sebe, že nová značka má smysl

Rebranding Sodexo na Pluxee: Nejprve museli přesvědčit sami sebe, že nová značka má smysl

Rebranding Sodexo na Pluxee: Nejprve museli přesvědčit sami sebe, že nová značka má smysl

March 17, 2025

March 17, 2025

Kampaň pro Korunní s Darou Rolins: nápad využít známý hit „Čo o mne vieš“ vznikl jako vtip

Kampaň pro Korunní s Darou Rolins: nápad využít známý hit „Čo o mne vieš“ vznikl jako vtip

Kampaň pro Korunní s Darou Rolins: nápad využít známý hit „Čo o mne vieš“ vznikl jako vtip

March 12, 2025

March 12, 2025

V mnoha případech rebranding není dobrý nápad, říká Jakub Ptačin

V mnoha případech rebranding není dobrý nápad, říká Jakub Ptačin

V mnoha případech rebranding není dobrý nápad, říká Jakub Ptačin

February 17, 2025

February 17, 2025

Je to alchymie. Za funkčním designem stojí tisíce detailů, říkají zakladatelky Heels Make Deals

Je to alchymie. Za funkčním designem stojí tisíce detailů, říkají zakladatelky Heels Make Deals

Je to alchymie. Za funkčním designem stojí tisíce detailů, říkají zakladatelky Heels Make Deals

February 10, 2025

February 10, 2025

Green Fern
Green Fern
Green Fern

„Pivní branding je plný klišé,“ říká Pavel Cahlík

„Pivní branding je plný klišé,“ říká Pavel Cahlík

„Pivní branding je plný klišé,“ říká Pavel Cahlík

January 31, 2025

January 31, 2025

Green Fern
Green Fern
Green Fern

Přijďte – ať už se na rebranding chystáte, nebo jste si ještě nahlas neřekli, že vás taky nemine.

Přijďte – ať už se na rebranding chystáte, nebo jste si ještě nahlas neřekli, že vás taky nemine.

Buďme v kontaktu

Buďme v kontaktu

Dáme vědět, jakmile doplníme program, přiblíží se start
nebo vymyslíme něco nového. Na sítích i mailem.

Kliknutím na odeslat souhlasíte
s podmínkami zpracování osobních údajů

Máš ještě nějaký dotaz, na který jsme ti nebyli schopni odpovědět? Kontaktuj nás napřímo here!

Máš ještě nějaký dotaz, na který jsme ti nebyli schopni odpovědět? Kontaktuj nás napřímo here!

Hana Havlíčková

hana@brand.family

+420 775 930 788

How To Brand
Ⓒ 2024