5. 11. 2025
Poslední přednáška, pořádná show a odlehčení na závěr.
Dáme prostor hlavně vám, divákům – zeptejte se na vše, co vás ohledně značek trápí a zajímá. Michal a Karel vám pomůžou zase najít směr. 🧭
Přednáškový blok 3: 15:30–17:00
Karel Novotný
Brand stratég a zakladatel Brand Family
V reklamě a marketingu se Karel pohybuje už 25 let – za sebou má stovky projektů, prezentací,, školení, workshopů a spokojených klientů. Miluje kreativní práci, nové výzvy a inovace. Jeho nejnovější vášní se stalo inspirovat ostatní, aby dělali totéž – amatéry, začátečníky i kolegy z oboru.
Na kontě má dlouholetou spolupráci s nejúspěšnější českou soukromou vysokou školou NEWTON University, revitalizaci legendárního pečicího hrnce našich babiček REMOSKA nebo „nabroušení“ eko drogerie a kosmetiky Tierra Verde.
Jeho přístup spočívá v tom, že žádný pevný přístup nemá. Vyzkoušel totiž desítky technik a žádná z nich nefunguje na sto procent. Neučí to, co si lze přečíst v knihách – má vlastní styl, který kombinuje poznatky z psychologie, koučinku, marketingu, brandingu a psychoterapie.
Michal Pastier
kreativní ředitel a co-founder Darwin & the Machines, GoBigName
podnikatel, investor a marketér s více než 15 lety praxe. Pracoval na více než 250 projektech nových značek i na posílení těch stávajících. Byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times a objevil se i v žebříčku Forbes 30 pod 30.
S více než 200 kreativními oceněními patří mezi nejúspěšnější reklamní tvůrce v regionu. Spolupracoval se značkami jako Accenture, Kofola, L’Oréal, Red Bull, Škoda Auto nebo Websupport. Jeho tým získal pro Slovensko první zlatou Euro Effie, Grand Prix YouTube Works i ocenění Cyber-Young Lions z Cannes Lions.
Je spoluzakladatelem studií GoBigname a Darwin & the Machines, která pomáhají firmám tvořit značky s jasnou identitou a dlouhodobou vizí. Své zkušenosti shrnul v příručce Žlutá kniha budování značky.


